2015. november 25., szerda

4.Rész

Reggel, nem is, hanem hajnalban arra  keltem, hogy megjöttek a srácok. Ránéztem az órára, ami 5 órát mutatott. Nagynehezen, de kimásztam és kimentem, pont akkor estek pofára. Elkapott a röhögő görcs. De fel segítettem a szobájukba őket. Már nem feküdtem vissza. Elkezdtem egy feldolgozáson dolgozni.



Mikor felkeltek a többiek, pont akkor fejeztem be. Énekelve kezdtem el  reggelit készíteni.
-Mikor keltél?-kérdezte Feli.(Felícia)
-5 órakor.-válaszoltam.
-Miért olyan korán?-kérdezte lefelé jövet K-Dog
-Te meg James és Logan.-mondtam felhúzott szemöldökkel.
-Miattunk!?-förmedt rám.
-Igen, mert akkor jöttetek meg.-vágtam vissza-Amúgy mennyi az idő?-kérdezte.
-Dél.-mondta Carlos.- Az este lehetett volna egy kicsit halkabban enyelegni.-szólt oda
-Mit csináltál?-kérdezte Logan.-Jól ment este a dolgod.-kezdett el röhögni. Szerencsére szívem fel ment a szobámba.
-Jóhogy, mivel együtt vagyunk.-mondtam egy grimasszal.
-What???-akadt ki James.
-Amúgy meg mi a fenét csináltál 5 óra óta?-kérdezte Logan.
-Egy dalt dolgoztam.-mondtam.
-Mutasd meg!-kezdtek el könyörögni.
-OK.-mondtam és el kezdtem énekelni. Utána felmentem a szobámba.
-Feli, nincs kedved elmenni valahova?-kérdeztem.
-De, elmehetünk sétálni.-felelte.
-Akkor egy fél óra múlva indulunk.-mondtam és kimentem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése