2015. november 29., vasárnap

6.rész Advent első vasárnapja

*1 hónappal később*

Ma van advent első vasárnapja. Már a fa is áll. Mi ilyenek vagyunk, nem hagyunk az utolsó napra semmit. Carlossal készítettem egy duettet, aminek ez lett a végeredménye. Ez a szám is felkerült az első albumomra.

Felivel jól elvagyunk, most neki is szárnyal a karrierje. Most szerepet kapott a The Walking Deadben.
-Kevin!-kiabál K-dog. Szerencsétlennek most tüdőgyulladása van. És én dajkálom.
-Igen?-szóltam kedvesen.
-Csinálsz nekem teát?-kérdezte.
-Mindjárt hozom.-lementem és elkezdtem a teát főzni mikor belépett Carlos, egy számomra ismeretlen lánnyal.
-Szia Kevin. Mit csinálsz?-kérdezte.
-Sziasztok. K-Dognak teát.-ondtam.
-Kev (Kevin).Ő itt a barátnőm Alexa.-mutatta be nekem Axit.
-Szia. Kevin, de az ismerőseimnek Kev.-köszöntem.
-Szia.Alexa, de az ismerőseimnek Axi.-mutatkozott be.
-Hol vannak a többiek?-kérdezte Los.
-Kendall a szobájában, Feli forgat, Logan elment randizni, Jamest nem tudom és nem is érdekel, hol van.-mondtam.
-Még mindig haragszol rá?-kérdezte Los.
-Igen.-vágtam rá.
-Miért mit csinált?-kérdezte Axi.
-Mit csinált? Átlökött a korláton és lezuhantam.-mondtam kiakadva.
-De pontosan miért?
-Mert összevesztünk, hogy Lossal duetteztem helyette.-mondtam és leültem. Pár perc csönd után felvittem Kendallnek a teát. Beültem mellé és elkezdtünk filmet nézni. A film felénél el is aludtam. Arra keltem, hogy Kendall bököd.
-Mi a baj K-Dog?-emeltem fel a fejem.
-Csak annyit akartam mondani, hogy jó reggelt.-mondta röhögve.
-Neked is.-mondtam, majd megfulladtam a köhögéstől.
-Minden rendben van?-kérdezte.
-Nem, szerintem el kaptam tőled a tüdőgyulladást.-mondtam köhögve.
-Sorry!-mondta lehajtott fejjel.
-Nem baj, gondoltam, hogy elfogom kapni.-mondtam és kimentem. Lent senki nem volt. Gyorsan megreggeliztem és elterültem a kanapén. El is aludtam. Arra keltem fel, hogy Logan rámfekszik.
-Logan!-akartam üvölteni, de a vége köhögésbe fulladt.
-Minden rendben van?-kérdezte aggódva.
-Nem.-váladzolta.-Elkaptam Kendalltől a tüdőgyulladást. Inkább felmegyek a szobámba.-mondtam. Hát jól telik eddig advent első vasárnapja. Az egészet átaludtam.

1 megjegyzés: