2015. december 19., szombat

11.Rész Az Exek turnéja 1 (évad záró rész)

*1 héttel később*

Nagyon boldog vagyok. Újra sínen az életem. Van egy barátnőm Adrienn. Nagyon szép, és boldogok vagyunk együtt, de szerintem ez nem lesz így sokáig.
-Sziasztok.-köszöntem, mikor bementem. Fel is buktam a bőröndökbe. Elfelejtettem, hogy ma indulunk a közös turnénkra. Gyorsan felrohantam a szobámba, ahol már a bőröndök össze voltak pakolva és az ágyon Adri ült.
-Tudtam, hogy el felejted.-mondta és meg csókolt.
-Köszi, de induljunk!-válaszoltam és felkaptam a bőröndjeinket, azután lementünk.
-Indulhatunk!-szólt Kendall. Felszálltunk a buszra. Jött Axi is, aki kibékült Lossal. Az első állomás Canada. Hosszú út áll előttünk. Egyből kifeküdtem és aludtam. 1 órával később arra keltem, hogy egy kanyarban leestem az ágyról. A többiek majd megfulladtak a röhögéstől.
-Nagyon vicces!-"haragudtam" meg.
-Nyugodj meg, velünk is mindennap megesik.-mondta röhögve Logan.
-El is hiszem.-válaszoltam felhúzott szemöldökkel, leültem és felnéztem Twitter-re, de hamar meguntam. Így visszaaludtam.

 Evvel zárom az évadot, és bocs, hogy rövid lett. De a következő évad merő más lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése