2016. január 31., vasárnap

3.Fejezet 7.Rész

*Logan szemszöge*
Most megyek Kevinért a kórházba. Végre hazaengedik. Remélem nem lesz amnéziája. Állítólag egy műtéttel majd helyre lehet állítani, de még most nem tudják elvégezni. Úgy hogy várunk. Reménykedünk, hogy kevésszer lesz emlékezetkiesése. Még nem is mondtam, hogy írtam egy dalt magyarul.
Nekem nagyon tetszik, de Kevinnek írtam. Beértem hozzá. Mázlimra nem volt emlékezetkiesése.
-Szia Kev.-köszöntem.
-Szia.Indulhatunk?-kérdezte.
-Igen.-bólintotam. Kevin nekem mintha testvérem lenne.
 Carlossal egy régebbi beszélgetésem  jár most az eszembe.
"-Logan ígérd meg, hogy ha bajom esik, ott leszel Alexának és Kevinnek.-mondta.
 -Megígérem de úgy se lesz semmi bajod.-válaszoltam.
 -Reméljük.Abba Kevin belebolondulna.-mondta.
 -Alexa is.-hajtottam le a fejem."
-Kevin, írtam neked egy dalt.-mondtam
-Köszi.-válaszolta.
-Szívesen.-mondtam.-Itt van a szövege.- odaadtam neki.
-Ez magyar!-mondta mosolyogva.
-Igen az.-mosolyogtam. Beültünk a kocsiba és elindultunk. Mikor haza értünk, felmentem a szobámba és lefeküdtem.Gondolkoztam, mi lesz velünk, ha szétszéledünk.Én ezt nem akarom, hogy véletlenül, vagy akárhogy egyedül maradjak. Hiányozna mindenki, de el kell mennem.

*Kendall szemszöge*

-Szia Kevin..-köszöntem.
-Szia K-Dog. Mizujs?-kérdezte.
-Semmi érdekes. Nincs kedved eljönni a turnémra?-kérdeztem.
-Louisa is jöhet?-kérdezett vissza.
-Igen.-mondtam.
-Megyek egy kicsit pihenni.-mondta és felment. Egyedül maradtam pont amitől a legjobban félek.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a blogod!
    Az egészet ma olvastam el, felél végigsírtam! Imádom!
    Lehet egy tanácsom?? Egy picit jobban ügyelhetnél a helyesírásra, akkor ezerszer jobb lenne a blog! Ezt nem bántàsnak szánom, nehogy zokon vedd!! ;)
    Elolvasnád a blogom? Linkje:
    http://love-me-heffrondrive.blogspot.hu
    Attól tartok, lett egy új rendszeres olvasód!
    Ui: Az oldal kinézete nagyon tetszik!!!
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a helyes írásomra ügyelek amennyire tudok de sajnos ez nekem betegség

      Törlés
    2. Ja...
      Remélem nem haragszol rám!
      Figyelj, ha kell a helyesírásri hibák kijavításában ha kell, segítek! ;)

      Törlés
    3. az nagyon jó lenne úgy gondolod hogy átnézed folyton a részeket mielőtt ki posztolnánk

      Törlés
    4. ahoz majd be veszlek szerkesztőnek ha neked meg felel.KB. az átalakítások után

      Törlés
    5. Teljesen megfelel. Már nagyon várom. :)

      Törlés
    6. kérhetnék egy email címet

      Törlés
  2. nagyon jó lett a kövit én hozom remélem hamarabb

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Mivel nincs chat, ezért ide írom, hogy megérkezett a kritikátok, amit itt tekinthettek meg: http://kezdodesignervagyok.blogspot.hu/2016/02/kritika-9-part.html

    xx Lily

    VálaszTörlés