2016. február 7., vasárnap

4.Fejezet 1.Része A születésnap

Sziasztok, ez egy olyan fejezet, amiben átugrott időket írunk le.
Jó olvasását.

1.fejezet 5-6.rész

*Kendall szemszöge*

Ma van Kevin születésnapja. Feli elvitte a Hollywood táblához, hogy kettesben legyenek, míg mi otthon készültünk a bulira. Alexa a tortát süti Carlos-sal, aki tiszta cukormáz Emoticon crying tears of joy Emoticon crying tears of joy. Én és Logan a házat díszítjük. James elment a boltba piáért. Mindekki hívott meg vendégeket.
-Hogy álltok a tortával?-kérdeztem már kiabálva.
-Carlos elejtette!-válaszolta Alexa.
-Carlos, gyere csak ide!!!!!!-üvöltöttem idegesen Red Angry Emoticon. Erre ő elkezdett futni, én utánarohantam és így kergetőztünk, amíg Logan felkiáltott.
-Feli hozza haza Kevint!!!!-üvöltötte, erre mindenki újra visszatért a dolgához roham tempóval. James amint betoppant, gyorsan el is rakta a piákat. Segített a díszítést befejezni. Utána mentünk mi is tortát sütni.

*Kevin szemszöge*

Feli elvitt randizni a Hollywood táblához. A kilátás nagyon szép volt. Mindketten tátott szájal bámultunk. Leültünk enni, közben beszélgettünk. Elég hamar elment az idő és indultunk haza. Az út csöndesen telt. Amikor hazaértünk nagyon meglepődtem.
-Meglepetés!!-kiáltották egyszerre.-Boldog születésnapot!
-Köszönöm!
-Ajándékok!-kiabált Carlos.
-Ezt, tőlünk kapod.-mondta Alexa.
-Egy iPad, Köszi!-válaszoltam és mindkettőjüket megöleltem.
-Ezt én tőlem.-mondta Kendall és odaadta a dobozt
-Na ne! A legújabb iPhone!-kiáltottam el magam.
-Tőlem ezt és boldogat.-Mondta James.
-De jól néz ki!!!
-Tőlem csak ezt a kis apróságot kapod.-mondta szerényen Logan.
-Nagyon szépen köszönöm!-öleltem meg.
-Na akkor most mindenki menjen és készülődjön a Bulira!-kiáltotta Carlos. Felmentünk mindannyian. Én készültem el elsőnek, utánnam nagy nehezen mindenki más is. Nem is kellet sok és megjöttek a vendégek. Elkezdődött a buli. Mindenki jól érezte magát. Megjött a torta is.
Mindenkinek ízlett. A buli hátralévő részében volt karaoke is. Alexa és Los eltűnt, de gondoltam, hogy hova. A bulinak hajnali egykor lett vége. Másnap reggel a medencében ébredtem. (?)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése