2016. február 20., szombat

4.Fejezet 4.Rész Mi a f*sz!!!



1.Fejezet 5-6.rész

Kinyitom az ajtót és látom, hogy Kendall és Feli ott szeretkeznek. Megfordultam lementem a konyhába. Felkaptam a széket és nekihajítottam az üvegajtónak. Idegembe felrohantam a lépcsőn és berontottam a szobába. Letéptem Kendallt Feliről. Elkezdtem verni. Egyre jobban haladtunk az erkély felé. Hirtelen átesett a korláton. Sajnos a kezét nem tudtam elkapni, így hamar a földbe csapódott, én lesokkolva álltam.
-Ezt nem akartam!-hátráltam. Nagyon féltem, ekkor hirtelen Logan jelent meg.
-Mi történt itt??-kérdezte.
-Én..én...ezt nem akartam.-törtem meg.
-De mit nem akartál?-kérdezte de én nem tudtam válaszolni. Meg jöttek a mentősök, Feli hívta ki. Nekem nem engedték, hogy bemenjek, legalább Logan itt maradt.
-Kevin, nem lesz sei baj, Kendall erős srác.-próbált meg vígasztalni.
-Engem nem érdekel mi lesz vele!!!-kiabáltam rá.
-Mi a fasz bajod van vele?!?-kiabált már ő is.
-Bazdmeg az a bajom, hogy Feli meg ő ott kufircoltak az ágyamban!!!-a hangommal majdnem leszedtem a fejét.
-És az nem jelenti azt, hogy lökd ki az erkélyről!!!-támadt nekem.
-Én nem akartam ezt tenni!-rogytak össze a lábaim.
-Ne, csak ne omolj össze idegileg!-ment már át a hangneme könyörgőbe.-El mondod mi történt?- kérdezte, ezért elmeséltem neki minden kis apró részletet is. Ezek után lefektetett aludni, még én aludtam megjött Carlos.

*Logan szemszöge*

Mikkor lefektettem Kevint aludni, rá egy kicsivel jött meg Carlos, így elmondtam neki, hogy mi történt. Nagyon megdöbbent.
-Ez igaz?-kérdezte.
-Sajnos igaz.-készültem már ki teljesen idegileg.
-De ezt nem hiszem el!-mondta miközben megölelt.
-Nyugodjunk meg!-mondtam és ránézett Kevinre, egy könnycsepp megjelent az arcán.
-De mi van, hogyha nagyobb baja esik és....-nem tudtam befejezni, mert szorosan oda ölelt magához.
-Ne gondolkozz ilyenen.-suttogta a fülembe.
-De félek.-nyomtam a fejem a vállába.
-Én is, hidd el.

*Carlos szemszöge*

Logan elaludt a vállamon így felvittem és lefektettem a szobájába. Kimentem Kevin erkélyére és észrevettem, hogy minden csúszós.

*James szemszöge*

Minden a tervem szerint halad, most én itt játszom magam, hogy semmiről nem tudtam, meg hogy ez milyen sokkoló. De ezt így terveztem el.


*Carlos szemszöge*

Vissza lementem. Kevin mellé raktam a fotelt és ott aludtam el. Másnap reggel Kevin minden hol véres volt.Meg az ágynemű is, de a feje nezetki a leg rosszabbúl.Ezért ki hívtam hozzá a mentőket.

1 megjegyzés:

  1. mi van most össze zavarodtam mert nem értem mi a fene van James-el he ????? nagyon jó lett

    VálaszTörlés