2015. november 22., vasárnap

1.rész

Sziasztok! Ez az új blogom, remélem tetszeni fog, mint az előző. Ennek a blognak van egy főcímdala, ami a következő szám. Akkor vágjunk is bele.
-James, ad vissza a telefonom!-kiabáltam.
-Nem adom!-válaszoltam.
-James!!!!!!!!!!!-üvöltöttem. Most biztos azt kérdezitek, hogy jutottam ide. Először is a nevem Kevin, teljes nevem Robertó Kevin. Második: ez az egész egy meghallgatással kezdődött, ami ahhoz vezetett, hogy a BTR-hez költözöm. Amúgy is Carlos a mostohatesóm (de én vérszerinti testvéremnek tekintem). Na de ez hosszú, inkább hagyjuk. Most a költözésbe segítenek, én meg elkezdtem facen a barátnőmmel veszekedni, ezért James elvette a telóm. Most meg vissza akarom szerezni, hogy tudjak szakítani Szandival. Na de vissza a jelenetbe.
-James ad vissza a telefonom!-kiabáltam.
-Nem adom!-kiabálta.
-James!!!!!!!!!!!-üvöltöttem.-Carlos segítesz??-néztem rá bociszemekel.
-Igen.-mondta és elvette Jamestől a telóm.
-Köszi.-és elvettem tőle. Megüzentem Szandinak, hogy szakítok vele. Ez kegyetlennek hangzik, de ő is az velem.
-Kevin?-szólt Kendall.
-Igen?-kérdeztem.
-Elkészültünk. Indulhatunk?-kérdezte már Logan.
-Igen.-válaszoltam.
Elindultunk. Mivel kocsival mentünk LA-be, ezért egy nap volt az út. De a felét átaludtam. Mikor megérkeztünk ujjongva szálltam ki.
-Minek örülsz?-kérdezte Los.
-Annak, hogy ide értünk!-mondtam egy grimasszal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése