2015. november 23., hétfő

2.rész Az első dal

-Minek örülsz?-kérdezte Los.
-Annak, hogy ideértünk!-mondtam egy grimasszal.
-De még bekell menned a stúdióba!-mondta James röhögve.
-Ne nevess!-mondtam és elhalgatott.-James, amúgy egy idősek vagyunk és én érettebben viselkedek, mint te.-mondtam röhögve.
-Ja, mert őt az egó hajtja.-mondta röhögve Kendall.
-Na, de megyek a stúdióba.-mondtam. Szerencsére közel volt a stúdió. Öt perc alatt beértem.
-Aha, megjött az új szupersztárom!!-mondta a menedzserem.
-Ma mit éneklek?-kérdeztem.
-Amit akarsz.-mondta.
-Meg is van.-válaszoltam és berohantam a fülkébe. Elkezdtem énekelni.
-Milyen volt?-kérdeztem.
-Olyan jó, hogy ez rajta lesz az albumon.-válaszolta.-Mára elég lesz.-mondta. Amint hazaértem, mindenki lerontott.
-Mi volt?-kérdezték egyszerre.
-Csak felvettünk egy számot.-válaszoltam lazán.
-Csak ennyi volt?-kérdezték.
-Miért? Nekem ennyi elég mára.-mondtam és felmentem a szobámba. Ránéztem az órára, este 10-volt elmentem fürödni, és utána lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése