2015. november 30., hétfő

7.rész 2/3

*Kendall szemszöge*

Furcsa hangokat hallottam.A lépcső tetejéről láttam, mi van a többiekkel. Sokkot kaptam, mikor megláttam Kevint, ahogy felém tartott, én meg  hátráltam.
-Ne félj, te addig nem fogsz így járni, amíg nem okozol csalódást!-
mondta és elővett egy fegyvert a fiókból.-Hol van James??-kérdezte és felém tartotta a fegyvert.
-A szobájában.-mondtam. Bement és két lövést hallotam. Amikor kijött, a fegyvert remegő kézzel tartva leindult. Berohantam James szobájába. Ott feküdt, vérzett, nyöszörgött. Elkapott a sírógörcs. Megint lövéseket hallottam. Leindultam
most Feli is ott feküdt és halott volt.
-Te őrült vagy??-kérdeztem miközben Carlos odakúszott és sírt.
-Most te is kapsz!-mondta őrült hangnemben, és lőtt kettőt. Észrevette Logant, aki a rendőrséget tárcsázta. Rá is lőtt párat.
-Te elmebeteg őrült! Mit műveltél?!-kiabáltam és odarohantam Loganhez, akinek a száján keresztül folyt a vér.
-Mi? Ezt ők mind meg érdemelték!-mondta elképedve. Kimentem a konyhába, ettem egy szendvicset és ittam egy teát. Nem szóltam senkinek, mert nem akartam úgy járni, mint Logan. Ezért nyugodtan elfeküdtem az ágyon.
-Kendall!-rontott be a szobámba.-Ez mi?!?-kérdezte idegbajosan.
-Feli naplója.-válaszoltam lazán, csak nem tudtam, hogy mire számítsak.
-Tudom.-mondta.-De ez. Idézem: "Tegnap. Most már Kendall is tudja, hogy  Carlossal csalom meg Kevint. El kell neki mondanom". Idézés vége.-mondta kiakadva.
-Most mit akarsz csináni?-kérdeztem hátrálva, mihelyt a falhoz értem lecsúsztam.
-Ezt.-mondta és......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése