2015. november 30., hétfő

7.rész 3/3 Csak egy rossz álom

*Kendall szemszöge*

-Most mit akarsz csináni?-kérdeztem hátrálva. Mihelyt a falhoz értem lecsúsztam.
-Ezt.-mondta. Felém tartotta a fegyvert és elsütötte.
..............

-Ááááá!-keltem fel kiabálva.-Csak egy rémálom!-mondtam.
-Mi a baj?-rontott be a szobámba James.
-Semmi, csak egy nagyon szörnyű rém álmom volt.-válaszoltam.
-Elmondod?-kérdezte. Bólintva jeleztem, hogy igen. Elmeséltem neki az egészet.
-Ez borzasztó. De szerencsénk van, hogy ez egy álom. De megyek aludni.-mondta. Én is lefeküdtem aludni.

*Másnap reggel*

-Kevin!!!!!!!!-kiabáltam.
-Mi van?-kérdezte.
-Elszeretnék neked mondani valamit!-válaszoltam.
-OKÉ.-mondta furán, és bementünk a szobájába.
-Feli megcsal Carlossal.-mondtam lehajtott fejjel.
-Ezt te honnan vetted?-kérdezte.
-Tőlük, és szerintem jobb ha megtudtad.

*Kevin szemszöge*

Mérgesen kirontottam és Lost kezdtem el keresni. Meg is találtam. Pont Felivel csókolózott(?). Ekkor nagyon be dühödtem, és be húztam egy nagyot Carlosnak, amitől kidőlt. Elrohantamy de James megfogott.
-Miért bántottad?-kérdezte.
-Megvolt rá az okom.-mondtam flegmán és ellöktem.

Ennyi lenne ez a rész remélem tetszhet ha igen komizatok.

1 megjegyzés: