2015. december 31., csütörtök

2.fejezet 3.rész Karácsony és Szilveszter

*1 héttel később*

Most egy hét pihenő van, mert holnap KARÁCSONY!!!!!! Ma megyünk megvenni a fát Lossal. Már ki is választottuk és most rakjuk be a kocsi csomagtartójába. A ház szépen ki volt díszítve.
-Wow.... szép munka.-dícsértem meg a srácokat, mire ők csak annyit mondtak, hogy "Tudjuk." A válaszom csak annyi volt, hogy egó. Erre elkezdtünk röhögni. Csengettek.
-Ki lehet az?-kérdezte Los.
-Nem tudom.-mondtam és kinyitottam az ajtót.
-Te mit keresel itt??????-kérdeztem üvöltve, de nem kaptam választ, csak egy csókot, amit meg látott Adrienn és sírva rohant el. Én meg utána.
-Még vissza jövök!-kiabálta az illető és eltávozott.
-Dadri, ez nem az, aminek látszik.-mondtam.
-Akkor meg mi??-ugrott nekem és elkezdte ütni a mellkasom.
-Nyugodj meg, csak egy exem vissza akar hódítani, mert híres vagyok.-válaszoltam, miközben a hátát simogattam.

*Szilveszter este*

Most indulunk az évvégi megakoncertünkre. Nagyon várom már. Utána egy VIP buliba megyünk. Felejthetetlen lesz ez az este. Gyorsan odaértünk a stadionba. Nem csak mi leszünk ott, hanem pl.:ott lesz Ariana Grande,Victoria Justice, Selena Gomez, Avici. Úgyhogy ez egy nagyszabású koncert. (Itt vanak róla számok, amiket előadtunk.)

De sajnos hamar elment a koncert, így indultunk a buliba. Egy óra táncolás után kiment mindenki, mert egy perc volt hátra, és jött a visszaszámlálás. Gyorsan összegyűltünk a többiekkel egy helyre, és elkezdtünk visszaszámolni.
-3.......2........1.BOLDOG ÚJ ÉVET !!!!!!!!!!!-kiabáltuk és megcsókoltuk egymást Adriennel. Életem legszebb csókja volt.


Evel a részel szeretnék utólag boldog karácsonyt és előre boldog új évet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése