2015. december 21., hétfő

2.Fejezet Az Exek turnéja 2.rész Az interjú és egy újabb ex

Sziasztok! Elfelejtettem mondani, hogy ennek az évadnak a főcíme, vagyis az évad neve: Az Exek turnéja. Innen kezdve az évad egy nagy fejezet, amit részekre osztok fel. Az előző évad (fejezet) főcíme: Kezdetek. Na de nem húzom az időt, jöjjön a rész.

-Igen, az exe, aki vissza akarja szerezni.-mondta lenézően.
-De ez nem fog sikerülni neki!!-mondtam flegmán es elmentünk.
Már vártak minket, hogy indulni tudjunk a hotelba.

*Este a koncerten*

Gyorsan felrohantam a színpadra. Elkezdtem énekelni a duettemet Adrival, meg a skacokkal. Bejelentettem, hogy hamarosan megjelenik az új dalom. Nagyon tetszett a rajongóknak, ahogy a magyar számokat énekeltem. Hamar elment a koncert. Utána visszamentünk a hotelba. Gyorsan becsomagoltunk, és lefeküdtünk aludni.

*Másnap reggel*

Reggel gyorsan mindenki elkészült, és mentünk a turnébuszra. Sietve az interjú helyszínére értünk. Nagyon jó volt a hangulat, de várhattuk volna, hogy valamelyikünket megszivatják.
Szivattak is, méghozzá engem, mert kit hívtak meg? Azt a k**va Felíciát. Ott helyben lefagyott az arcomról a mosoly. Mikor megnéztem a többiek arcát ugyanezt láttam. Carlos szószerint tépte a haját.
-Ezt muszály volt?-kérdeztem kiakadva.
-Igen.-mondta Feli. Pont kaptam egy SMS-t örömre, hogy hamarabb lesz a kövi koncert.
-Skacok, hamarabb lesz a koncert, így indulnunk kell. Sajnos!-mondtam a bánatot megjátszva.
-De kár!-mondta a műsorvezető.
Elköszöntünk, és elindultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése