2016. január 10., vasárnap

2.Fejezet 10 rész All Over Again

Sziasztok. Eljutottam ide, a Fejezet zárórészéhez. Ne felejtsévalaki még nem tudná, akkor hamarosan indul az új blogom az
Evvel a blogommal csak akkor fogok újra jelentkezni, mikor a hamarosan rajtoló blogba befejeződik az első évad. Na de itt a rész és ehhez a részhez ezt a számot ajánlom.

Most tartok az X-Factor fináléjára. Nagyon izgulok, mert fel is lépek (megint) és találkozhatok Kendallel és Logannel.. Az út mázlimra nem is volt hosszú, 10 perc alatt oda is értem. Mikor megláttam Logant és Kendallt, K-dog észrevett, de én mutattam neki egy "Psszt!" és ráugrottam Loganre.
-Kendall! Segíts, megtámadt egy rajongó!!-kezdett el kapálózni. Mi erre csak röhögtünk.
-Mi van, meg se ismersz??-másztam le róla.
-Kevin!!!-ölelt meg.-Hiányoztál! Te hogy-hogy itt?-kérdezte.
-Úgy, hogy fellépek, és a barátnőm finalista.-mondtam, miközben a felhők felett voltam.
-Szia Kev.-jött oda Louisa.
-Szia Kicsim! Bemutatom neked a barátaimat. Ő itt Logan Henderson és Kendall Schmidt.
-Sziasztok én Louisa Johnson vagyok. Finalista.-mutatkozott be.
-Beszélgessetek nyugodtan.-mondtam és elmentem öltözni.
A műsor elkezdődött. Minden produkció nagyon fantasztikus volt. Az egész műsor alatt nem izgultam az eredményhirdetésig. Most van az én és a skacok fellépése, meg az eredményhirdetés.

Kendall és Logan száma

Enyém

Eredményhirdetés (Bocsi hogy angol)

Mikor ezt kimondták örömömbe felugrottam a családjával és ott üvöltöztünk. Kicsivel később jött a győztes dal, amit én írtam.

Utána indultunk a VIP bulira, ahol nagyon jól éreztük magunkat.

Másnap reggel*
A fiukkal ma vissza megyek L.A-be és  majd Louisa is jön csak később, mihelyt itt elintézett mindent. A repülőút unalmas volt. Így végig aludtam. Mikor  haza értünk, akkor egy síró Jamessel találtuk szembe magunkat....

Ennyi volt ez az évad. By: Bence millió puszi XOXO





























.

2 megjegyzés:

  1. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE miért itt fejezed be miért xD nagyon jó lett bocsi hogy nem nagyon írtam a blogod alá csak nem nagyon olvastam mostanában blogot

    VálaszTörlés
  2. Nem baj de tudatom hogy kb egy hónapig ebe nem lesz rész

    VálaszTörlés