2016. január 9., szombat

2.Fejezet 9.rész Az X-factoros fellépés

Ma van az X-Factorban a fellépésem. Izgulok, nem csak egy számot fogok előadni. Jelenleg a főpróbán vagyok.
-Jó, próbáljuk újra az egészet!-mondta a producer. Elindult a zene, elkezdtem táncolni és énekelni.
Utána jött a duettem. Fu.. elképzelten jól éneklő személyt kaptam társnak. Utána mehettem ruhapróba és úgy a stúdióba. Most 14:00 van, végre tudok inni egy kávét és enni, de erre is csak 10 percem van, mert utána indulhatok megint próbára. Az egész műsort el fogjuk próbálni. Húzós nap mi? Végre, az egész műsorpróbának vége. Most készülök a műsorra az öltözőmben. Elaludtam. 1 órával később keltettek, hogy fél óra kezdésig. Átöltöztem, maradt 5 percem. Elindultam a színpadra és kezdés.

1  A közös produkció

"2 A duett ( a kedvemért magyar szám)

3.Produkció A dal premier

4.Produkció a második közös szám

Az utolsó számról nem tudtam, ez egy meglepetés volt. Ezután az eredményhirdetés volt. Nagyon izgultam, a finálé a tét. Kezdődött:
-Az első finalista Louisa.-mondta a műsorvezető. Lerohant, de csak egy puszira volt időnk, mert ment a ledfal mögé a mentorával, aki Rita Ora. Elmondták a másik két finalistát, és jött a  bevonulójuk .


2 megjegyzés: