2016. január 24., vasárnap

3.fejezet 3.rész

De jó, ma már jön a szerelmem. Mostanában újra elkezdtem Carlos szellemét látni.De szerintem csak azért, mert  a szobájában lakom, ráadásként nem is szól hozzám. De nem tudom miért, ez engem hogy is mondjam frusztrál. Szerintem valami bajt akar jelezni nekem, de nem tudom mit: Félek, hogy valakit megint elvesztek és ezt nem akarom. De menem kell a reptére Louisáért. Hagytam egy cetlit, hogy elmentem. Kiléptem az ajtón, beszálltam a kocsimba és elindultam. A rádióban meg szólalt  Carlossal közös duettem. Ez nagyon meg viselt, mert én ezt nem dolgoztam fel. Mikor kiértem a reptérre, már ott várt Louisa. Felvettem és elindultunk. Hazafelé más adót hallgatunk. Ott meg BTR Worldwide ment, ez nagyon jó. Itt már sírtam.
-Mi a baj?-kérdezte a szívem.
-Hát, csak Carlos halálát követő búcsú koncerten  ez volt az utolsó szám, amit énekeltünk.-mondtam miközben a torkomban dobogott a szívem. Az út hazáig csöndben telt. Arra értem haza ,hogy Loganék és egy ismeretlen ismerős énekelnek.
-Sziasztok.-köszöntem.
-Sziasztok.-köszöntek vissza.
-Kevin, te itt laksz?-kérdezte Kati.
-Igen.-mondtam.
-Ti ismeritek egymást?-kérdezte Kendall.
-Igen. Tegnap megmentett két palitól.-válaszolta Kati.
-Akkor jó, hogy nem az exed!-mondta James röhögve.
-Haha!! Nagyon vicces vagy!-mondtam gúnyolódva.
-Tudom.-nyújtota ki a nyelvét.
-Amúgy, még be se mutattam Louisát.-szóltam. Bemutatkozás után felmentem a szobámba.
-Fuu...de szép a szobád!-mondta Louisa.
-Nem az én szobám. Carlosé.-mondtam sóhajtva.
-Ooo.-csak ennyit tudott mondani.

Ez egy ilyen rövid rész, remélem tetszik az új kinézet. Köszönöm az előző részt a vendég írónak. Várhatóan a következő rész is vendég írótól lesz várható..

1 megjegyzés: