2016. január 25., hétfő

3.fejezet 4.rész Furcsa bulizás

Sziasztok Luca vagyok sajnos csak rövid részt hoztam ezért ezer bocsánat :( de attól még jó olvasást !!!:)                                                                                                                          #Luca
 
Kicsit rosszul érezte magát, látszott rajta, hogy szomorú, ezért rákérdeztem:
-Valami baj van???
-Nem, csak az, hogy eszedbe juttattam Carlos-t.
-Nem baj, gyakran eszembe jut.-mondtam majd megcsókolt
-Nézzük meg, mit csinálnak a srácok!-javasoltam.
-Oké menjünk.-egyezett bele majd lementünk.
-Sziasztok! Mit csináltok???-kérdeztük.
-Unatkozunk........mi lenne, ha el mennénk bulizni egyet, rég nem voltunk, és ránk férne egy kis szabadság.-ecsetelte Kendall.
-Ez jó ötlet! Igazad van, menjünk!-egyeztünk bele, majd szétszéledtünk. Mindenki ment készülődni, ahogy láttam  Louisa is igyekezett kicsípni magát.
-Gyönyörű vagy!-mondtam neki, erre elmosolyodott.
-Köszi....na, én kész vagyok, ahogy látom te is, akkor menjünk!!-mondta. Egy bólintással jeleztem, hogy nekem jó. Lementünk.
-Kate???-kérdezte Kendall.
-Hazament. Alexa is vele van,  a házánál találkozunk velük.-mondta Logan, majd beültünk a kocsiba. Elmentünk Kate házához, majd jöttek a lányok. Elindultunk egy bulizó helyre.

Reggel~
Semmire sem emlékeztem a tegnapról. Az utolsó emlékem, hogy nézem ahogy a lányok táncolnak és közben egy whisky-t iszok.
Gonndoltam, megkérdek valakit mi volt tegnap. Felöltöztem, majd lesétáltam a srácokhoz. Mindenki csendben kajált.
-Sziasztok! Valaki tudja mi volt tegnap????-kérdeztem az épp evő emberektől.
-Nem emlékszel semmire???-kérdezték
-Nem....miért???
-Hát tudod, nem rúgtál be anyiraaa, de azért volt benned pia rendesen. Szóval, jött két magas ember és kerestek valakit. Kiderült, hogy téged. Megfogtak az ingednél keresztül, és egy párszor adtak neked pofont, megütöttek rendesen. Utána nem hagytad magad és vissza adtad.-fejezte be Kendall.
-De miért nem emlékszem erre???
-Nem tudom. Szerintem menj el orvoshoz.
-Jó elmegyek.
-Elkísérlek!-mondta a szerelmem.

1 megjegyzés: