2016. február 23., kedd

4.Fejezet 7.Rész I Won't Give Up (2)

Itt az új rész.

-Nem, nem vetem észre semmit.
-Az kár, mivel végig volt kenve vazelinnel.-mondta és elváltozott a szeme. Az egész szeme fekete lett.

(Ez a gift még sokat fog szerepelni).
-Mi van veled?-kérdeztem.
-Én nem James vagyok.-mondta röhögve.
-Akkor ki?!-üvöltve kérdeztem.
-Majd megtudod, de erről senkinek egy szót se, mert megöllek, ha megtudom, hogy ezt elmondod valakinek!!!-én némán ültem.-MEGÉRTETTED!?-kiabált rám egy bólintással jeleztem, hogy igen. Elengedett.
-Szia.-mondta és kiment.
-Szia.-nyögtem ki nagynehezen. Elment. Csak összekuporodva feküdtem, nagyon félek. Egy kicsit később kimentem sétálni egy kört, Láttam, hogy Kendall ül a kórteremben Egyből bementem hozzá.
-Kendall.-mentem oda megölelni.
-Ho-ho nyugodj le!-mondta.
-Nagyon sajnálom, nem akartam, csak dühös lettem.
-De mit nem akartál? Meg ki az a Kendall?-kérdezett vissza.
-Hát te vagy az.-mondtam kétségbeesve.
-Nem, én Kevin vagyok.-mondta.
-Várj egy kicsit, mindjárt jövök.-válaszoltam és elmentem a kórtermembe. Leültem az ágyra, ekkor jött be az orvos.
-Á.. látom már jobban vagyunk.-mondta.
-Igen, most jöttem meg a sétából. Lenne egy kérdésem, mikor mehetek haza?-tettem fel a kérdést.
-Holnap. Esetleg még valami?-válaszolt.
-Igen lenne még egy kérdésem. Kendall milyen állapotban van?-a végére elhalkult a hangom.
-Felébredt a kómából. De a személyiségek összekeveredtek. De meg nyugtatom, ezt egy műtéttel helyre fogjuk állítani.-mondta és elment. Egyedül voltam. Elterültem az ágyon és elaludtam. Mikor felkeltem Carlos feküdt ott. Elfordultam a másik irányba és próbáltam tovább aludni.
-Kevin tudom, hogy fent vagy, és hogy haragaszol rám. De létszi hallgass meg.-mondta de én nem válaszoltam.
-Logan is, meg én is bánjuk amit tettem.-mondta.-Bármit megteszek, csak bocsáss meg.
-Megbocsátok, de még haragszom rátok.-közöltem vele.
-Mi a bajod? És nem erre értem!-ölelt meg.
-Semmi.-próbáltam rövidre zárni ezt a beszélgetéstM
-Nekem elmondhatod.-nézett rám komolyan.
-De az életem függ rajta.-hajtottam le a fejem.
-James?-kérdezte.
-Ezt honnan tudod?-néztem rá kikerekedett szemmel.
-Engem is megpróbált mérgezni.-mondta a fejét csóválva.
-De miért?-dőltem el.
-Nem tudom, mintha meg szálta volna....-de nem hagyta, hogy befejezze.
-Démon!-kiáltottam fel.
-Az nem lehet!-mondta.



Bocs hogy rövid lett a kövi szerintem hosszabb lesz.

2 megjegyzés: