2016. február 22., hétfő

4.Fejzet 6.Rész I Won't Give Up (1)

*James szemszöge*

Most azt is elintéztem, hogy Kevin is kórházba jusson. Egyre közelebb kerülök a célomhoz. Ez nekem a boldogság, főképp ha szárazon meg úszom. Kérdezhetitek, hogy mért tettem ezt, de választ nem fogtok kapni. Ebben az örömmámorba úgy se fog senki belőlem semmit se kiszedni.


*Carlos szemszöge*

Logan jött szólni, hogy indulni kell.
-Na szia.-köszöntem el.
-Szia.-meg öleltük egy mást és elindultunk Logannel.
-Logan, én még benézek Kendallhez.-mondtam.
-Nem tudsz, vizsgálatra vitték.-sóhajtott.
-Akkor induljunk haza szerintem.-botladoztam előre.
-Szerintem is.-válaszolt. Hazafelé Logan vezetett, mert én elaludtam. Arra keltem, hogy Logan cipel a szobámba, így pihentem tovább.
-Tudom hogy fent vagy.-mondta és letett, de én nem engedtem el a nyakát, így dőlt rám ő is.
-Engedj el!-mondta így én el engedtem.-Pihenjél inkább én is megyek aludni.
-Jó éjt.-nyöszörögtem
-Neked is.-mondta és elment.

*Logan szemszöge*

Hulla fáradtan dobtam magam az ágyba, nem akartam semmi mást csak aludni, így hamar el is aludtam. Mikor felkeltem James véres arcával találtam szembe magam.
-Á!!!!-kiáltottam fel.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Tiszta vér az arcod.-mutattam az arcára.
-Tudom Carlos vére.-vigyorgott
-Mi a f*sz!!-rohantam át Carlos hoz.Ő nagyba ott röhögve fetrengett.
-Nyugi csak mű vér.-röhögött tovább, én ott hagytam őket átöltöztem és elindultam a kórházba.
-Hova mész?-kérdezte James.
-Be a kórházba.
-Ja ott találkozunk.-mondta és elindult fel, én ki álltam a garázsból és elindultam a kórházba. Gyorsan odaértem, elsőnek Kevinhez mentem be.
-Szia.-köszöntem.
-Szia.-mosolygott.
-Hogy vagy?-tettem fel a kérdést.
-Meg vagyok, még egy kicsit bent kell maradnom.Veled?-kérdezett vissza.
-Semmi különös.-válaszoltam.-Carlos haragszik rád.-mondtam el neki, amit tudtam.
-Miért?-kérdezte.
-Az egész helyzet miatt, ami most van.-akadtam ki.
-De tudja, hogy én ezt nem akartam.-kezdett el kiabálni.
-Én tudom, csak azt nem értem, hogy ezt ő is tudja, akkor mért haragszik?-mondtam.
-Meg van! Ő enek az okáról nem tud?-kérdezte.
-De tud, elmondtam neki mindent.-hajtottam le a fejem.
-Akkor ha így áll hozzám, ide se jöjjön.-mondta és elfordult.
-Át adom neki az üzeneted.-mondtam.-Megnézem Kendallt ha nem baj?-kérdeztem.
-Nem baj.-válaszolta. Átmentem Kendallhez.
-Kendall, tudom, hogy nem hallasz, csak azt akarom veled tudatni, hogy Kevin ezt nem akarta.-mondtam. Már a sírás határán voltam, és ráhajtottam a fejemet. Valami mozdulást láttam az arcán, mintha mosolygott volna. A gépen lelassult a pityegés, meg nyugtató volt, de szóltam az orvosnak. Azt mondta, hogy ez nem jó jel, így kiküldött. Ott ültem az ajtó melletti széken. Hirtelen kijött az orvos.
-Sajnos meg kell műteni a barátját.-mondta és elment, én vissza mentem Kevinhez.
-Hamar vissza értél.-mosolygott.
-Tudom, csak azért, mert valami lett Kendallel és meg kell műteni.-mondtam.
-Oh. Tudom, hogy neked a legrosszabb.-Próbált meg víasztalni.
-Nem, neked, mert ha meghal, akkor te mész a sittre!-kiáltottam rá.
-Haggy egyedül!-zavart ki.
-De...de..-akartam volna szólni.
-Ne dezél it nekem, inkább menjél el!-kiáltozik.
-I Won't Give Up.-mondtam és elmentem.

*Kevin szemszöge*

'Nem adom fel' Evvel mit akar mondani, ezen gondolkoztam, mikor James lépett be.
-Szia.-köszönt.
-Jah szia.-köszöntem vissza.
-Mizu? Valamit megzavartam?-kérdezte.
-Semmit nem zavartál meg. És kösz, megvagyok.-mondtam.
-Ez nem látszik meg.-mosolygott.
-Hát nem.-húztam el a számat.
-Lökjed mi van.-ült le az ágyra.
-Hát Carlos haragszik rám emiatt a helyzet miatt, és tudja, hogy ez nem direkt volt. Meg most Logannel is összevesztem.-hadartam el gyorsan. Ő erre csak röhögött.-Min röhögsz?-kérdeztem.
-Azon, hogy ilyen vak vagy.-mondta.
-Ezt hogy érted?-ültem fel.
-Azt, hogy nem látsz át a szitán. Én erre az egészre rásegítettem, csak neked akartam rosszat. Az erkélyen semmi különöst nem vettél észre?-kezdte el.
-Nem, nem vettem észre semmit.




1 megjegyzés:

  1. oké ez nagyon nagyon jó te hozod a kövit mert a felét nem értem :D

    VálaszTörlés