2016. március 8., kedd

5.Fejezet 2.Rész A nagy hír

*Kevin szemszöge*

Meghallottam, ahogy Kendall kiabál, így gyorsan lerohantam. Rögtön röhögve mondtam, hogy James.
-Kicsoda?-nézett rám mérgesen Kendall.
-James csinálta.-már úgy csapkodtam, mint egy retardált fóka. Kendall felment és leüvöltötte Jamest.

Kendall és a zöld haj

Szegény James, mondtam neki, hogy ne csinálja ezt, de nem hallgatott rám, hát így járt. Egész délelőtt próbáltuk kiszedni, de nem jött ki. Logan zavart meg minket:
-Légyszi gyertek ki a napaliba.-kért meg minket kedvesen. Kimentünk és leültünk. Elég komoly dologról lehet szó.
-Az amiért ide hívtalak titeket az, hogy végleg vissza vonulok a sztárságtól és elköltözöm Londonba.-mondta nagy komolysággal.
-Ohh...és mikkor indulsz?-kérdeztem meg.
-Holnap.-válaszolta és felment. Egyenesen elindultam a szobámba. Mikor beértem egyből belevertem a falba.

*Logan szemszöge*

Felmentem és elkezdtem bepakolni, de kopogtak.
-Nyitva.-de tudtam, hogy Kendall az.
-Tudod, hogy nem jó az, ha itt hagysz minket!-mondta és leültünk.
-Tudom, de én így nem tudnék itt élni!-válaszoltam.
-Gyere ide haver.-ölelt meg. Ekkor jelent meg Kevin.
-Hogy nem tudsz élni?-kérdezte.
-James.-ő ennél meg se tudott szólalni. Akkor valamit ő is tud, de nem érdekel és pont. Kevint lesz a legnehezebb itthagyni.


*Kevin szemszöge*

Másnap reggel kivittük Logant a reptérre és elkezdtünk búcsúzkodni. Én voltam az utolsó.
-Hiányozni fogsz!!-mondtam és megöleltem.
-Te is nekem!!!-válaszolta és legördült egy könnycsepp az arcán. Ekkor megszólalt a hangos bemondó, és elindult a gépre. Itt már nekem is legördült egy-két könnycsepp. Kendallék már az új házukba mentek. Mikor hazaértünk és bementünk egyből kimondtam, hogy:

-Most már csak hárman maradtunk.


Én, James és Louisa a nyolcból. Alexa is elment Logannel.


1 megjegyzés: