2016. március 15., kedd

5.fejezet 3.rész NAGYAPA ????

Izgultam, hogyan kellene elmondani ezt. Az egész nagyon zavaros. Mikor leszálltunk és mindenünk megvolt, Alexa elém lépett.
-Na mondjad!
-Huh... azért jöttünk ide..
 Na jó, inkább keressünk egy biztonságos helyet!!!!-húztam magamután.
-De Logannnnn-szólt, de akkor már egy telefonfülkében voltunk.
-Szóval, mit is akartál mondani mielőtt idehoztál??
-Jó, elmondom, de ne ijedj meg!!!
-Jó, csak mondd már!!!!!
-Szóval.. Az énnagyapám ....... démonvadász, és én is az vagyok. Azért jöttünk ide, mert Jamesbe is belebújt egy és segítséget kell tőle kérnünk!!-Alexa furcsán nézett rám.
-Logan, ez nem vicces!!!-mondta, s komolyan néztem rá.- Nem vicceltél!!- hátrált ki a telefonfülkéből és futni kezdett.
-Alexa!!-ordítottam. Utána leültem a földre és gondolkoztam:
Inkább megkeresem a nagyapát , Alexa majd megbékél és felkeres-mondtam magamban és elindultam nagyapa házához.

Alexa szemszöge :
Ilyen nincs, biztos csak álmodom!! Los halála óta minden más! Én ezt nem akarom!!!!!! Miért hagytál itt?? Miért???

James szemszöge :
Nemsok választ el a győzelemtől!!!

Logan szemszöge :
Szorít az idő, ki tudja, mikor csak le James újra. Most értem ide:
-Nagyapa, én vagyok az Logan. Nagyapa hahó!!(?) Na jó, nem várok tovább!-berúgtam az ajtót. Nagyapa a földön feküdt........................



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése