2016. március 15., kedd

5.Fejezet 4.rész Most akkor mi van?

Sziasztok itt az új rész. Most csak annyi mondanivalóm van, hogy tavasz van, így új desing. De ma nálunk hó is esett. Na de nem húzom az időt, jó olvasást.



*Logan szemszöge*
Szorít az idő, ki tudja, mikor csap le James újra. Most értem ide:
-Nagyapa, én vagyok az Logan. Nagyapa hahó!!(?) Na jó, nem várok tovább!-berúgtam az ajtót. Nagyapa a földön feküdt, gyorsan odarohantam hozzá, nem lélegzett, így hívtam a mentőket. Mikor kiértek megállapították, hogy halott. Hullazsákba rakták és elvitték. Felhívtam Alexát.
-Mit akarsz Logan?-kérdezte, de nem tudtam válaszolni, mert kitört belőlem a sírás.
-Mi a baj?-kérdezte sajnálva.- Várj, oda megyek!-mondta és letette. Leültem a kanapéra és vártam. Hirtelen berontott Alexa.
-Logan!!-rohant oda hozzám.- Mi a baj? A nagyapád hol van?-kérdezte.
-Meghalt.-néztem fel rá és sírtam tovább. Ő ösztönösen megölelt, így aludtunk el. Reggel, amikor felkeltünk szóltam anyáéknak a helyzetről, utána meg reggeliztünk. Bementem a ház könyvtárába és elkezdtem a megoldást keresni, később Alexa is csatlakozott hozzám. Pont nyitottuk ki az egyik könyvet, mikor kiestek belőle papírok. Felszedtük és elkezdtük olvasni. Nem hittem el, amit olvastam...

*Kevin szemszöge*

Most itthon fekszem a szobámban és egyedül vagyok az egész házban. Louisa és James a stúdióba vannak. Azon gondolkozok, hogy külön költözünk Luluval (Louisa), de egy biztos, hogy ma este megkérem a kezét. Hirtelen megcsörrent a telefonom. Logant jelezte a kijelző, így felvettem.
-Kevin, azonnal Londonba kell gyere!!-mondta
-De miért?-kérdeztem.
-Mert a testvérem vagy.-mondta.-És nagyapa meghalt!
-Készülődök és megyek a következő géppel.-válaszoltam. Szóltam Louisának, hogy Londonba mentem. Ő is el tud velem jönni, így neki is bepakoltam. A reptéren találkoztunk és úgy mentünk Lodonba. Az utat végig aludtuk, Logan a reptéren várt, onnan egyből nagyapa házához mentünk. Logan nekem is megmutatta a lapot és elmondott mindent. Hogy mért jött ide valójában meg ezeket... Annak örülök, hogy Jamest megmenthetem. Louisának elmagyaráztuk ezt az egészet, hogy miért van ez, mert nagyon furcsán nézett.

*James szemszöge*

Kate már az én oldalamon áll, onnan egy lépés Kendall élete és a győzelem. MUHAHAHAHA!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése