2016. március 18., péntek

5.Fejezet 6.rész Ez lehet a megoldás 1/2

Sziasztok! Mint ahogy látjátok ez egy dupla rész és hamarosan  jön a blogzárás. Meg is van a cím, de ezt majd később tudjátok meg. Fuu..úgy volt, hogy a blog végén vagyunk, vagyis a történet végén, lett egy ötletem de elvetettem. De abból lesz egy külön történet. Kaptam Facen egy olyan komentet, hogy már senki ne haljon meg, de ezt nem ígérem. Ez a történet evvel fog befejeződni, de annyit elmondok, hogy nem Kevin. De nem húzom tovább az időt. Jó olvasástt!

*Kendall szemszöge*

Gyorsan elmentünk hozzám, összeszedtem egy-két ruhát és indultunk a reptérre. Mindent elintéztünk, mikor megláttuk Jamest, egyből rohantunk fel a gépre. Szerencsére nem jutott fel, de szerintem utánunk jön. Elég hamar elindultunk, az út 7 órás volt. Mikor leszálltunk, ott várt Kevin. Elmondtuk neki a szitut, hogy mi most a helyzet. Gyorsan elindultunk a házba, mikor beértünk, elmondtuk, hogy nincs sok időnk. Mindenki rohant keresni, hogy mi lehet a megoldás. Gőzerővel kerestük. Kevin lement enni meg bevenni egy Algopirint. Ekkor valami furcsa lett és nem emlékeztem semmire.

*Carlos szelleme*

Fentről figyelem Kevin életét és most lejöttem nekik segíteni. Kendall bőrébe bújtam bele, és lementem.
-Kevin!-szóltam neki.
-Carlos?-fordult felém döbbenten és nekem rohant.
-Jöttem segíteni.-öleltem meg, felmentünk és beadagoltunk nekik mindent. Alexa meg csókolt, Logan csak mosolygott, utána elmagyarázta, hogy mi van és folyattuk a keresést.
-Kendall vagy Carlos!-kiabált Logan.
-Mi van?-kiáltottam fel.
-Szerintem megvan, amit kerestünk.-mondta egy nagy mosollyal.
-Csak az nem fog sikerülni!!-rontott be Kevin.
-De mért nem!?- néztünk fel.
-Mert így csak a démon jut ki és..-akadt meg.
-És James meghal.- ekkor minden elsötétült.

*Kevin szemszöge*

Mikor minden elsötétült és visszajött a fény, James jelent meg előttünk.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése