2016. március 22., kedd

Előretekintés

Sziasztok. Most egy kis összefoglalóval készültem, hogy mik lesznek még + egy nagy kérdés és részletek.

Ami ebbe a fejezetbe lesz még:

6.Rész: Ez lehet a megoldás Part 1 /Carlos szelleme Kendall bőrében /

-Mi van?-kiáltottam fel.
-Szerintem megvan, amit kerestünk.-mondta egy nagy mosollyal.
-Csak az nem fog sikerülni!!-rontott be Kevin.

7.Rész Ez lehet a megoldás Part 2 /Logan/

Az ablak csörömpölődött, mindent eláztatott a vér. A szívem hevesen vert, mert a kezemet elöntötte a vörös folyadék.
-Nyugodj meg!-mondta Kevin.-Ez a mi érdekünket szolgálta.
-Mi? Úgy hogy megöltem!-mondtam és összeestem.

8.Rész A Bíróság /Kevin/

Kint ülve vártunk az ítéletre. Behívott minket a bíró és leültünk.
-Az ítéletet meghoztuk! A vádolt ...

9.Rész Ítélet egy élet felett  /Logan/

Itt ülök és várom, hogy elinduljunk. Nem hiszem el, hogy idáig jutottam el, hogy ez legyen a sorsom.

10.Rész The End avagy Itt a vége fuss el véle? /Kevin/

Elindultam Loganhez a börtönbe. Az elsőfokon meghozott ítélet nagyon lesokkolt minket. A fellebezést sajnos csak a másodfokú ítélet után tudjuk benyújtani.

Mint ahogy látjátok már csak ezt a fejezetet tervezem befejezni meg az epilógusokat (mindenkiről külön egyet). Lehet hogy lesz egy nyári évad ami a story folytatása lesz. De max csak 10 részes lesz, ezt még átgondolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése