2016. április 30., szombat

5.Fejezet 10.Rész IN THE END

Sziasztok eljutottunk ide is már csak az Epilógus van hátra.Most ki derül Kendall és Logan sorsa.

Kendallel rohantam a kórházba mindenki csodálkozott a dolgokon, nem tudták, hogy lehet ez. Elvitték vizsgálatokra, szemi bajt nem mutattak ki így haza küldtek. Még a kórházba voltunk addig a többiek a bíróságon. Nem akartak semmit mondani csak annyit, hogy Kendall egyedül menyjen be a bíróságra. Így el is engedtük.

*Kendall szemszöge*

Elmentem a bíróságra mindent el mondta, vagyis hazudtam. Egy jó ideig bent tartottak. Este értem haza én se tudtam semmit mondani csak annyit hogy holnap menyünk be.

Másnap

Reggel már a bíróságon voltunk. És elkezdődőt az ítélet hozás nagyon kíváncsian vártuk mi lesz a vég.

-Az esküdt szék meg hozta az ítéletet? - kérdezte a bíró

-Igen.-itt már elkezdtünk pánikolni-A vádlott bűnös.-Meg fagyott a terembe a levegő.-Az ittélete 20 év fegyház.-Jött egy rendőr ki meg bilincselte Logan kezét és elvitte, Döbbenten indultunk el haza.

*Kevin szemszöge*

Mikor beértem a házba belevertem a falba és beszakadt a fal.
-Nyugodj le.- próbált James meg nyugtatni
-Hogyan a testvérem 20 évig a sitten fog ülni.-csúsztam le a fal mellet.

*Kendall szemszöge*

Felmentem a szobába a fejemet fogtam és hangokat hallottam a fejemben. Belle néztem a tükörbe pirosan világítót a szemem.


Ennyi lett volna. Vége lett a történetnek ezért indul most egy kettő. 






2 megjegyzés:

  1. A történet vége eléggé lecsapottra sikerült. Igazából egy csomó kérdésem lenne, de most csak egyet teszek fel. Miért vált pirossá Kendall szeme? Én őszíntén szólva valami csattanós befejezésre számítottam, mert ez így olyan, mint egy film. Egy olyan film, aminek a végére ezer kérdést hagynak az embernek, csakhogy várják a következő részt. Ha lenne egy ilyen "végtisztázás", amiben elmagyarázod, hogy mi lett a sorsa a karaktereknek, máris sokkal jobb lenne. Ez nem bántás hanem tanács :)

    VálaszTörlés
  2. Lesz epilógus és ott le lesz írva de az ma vagy holnap kerül ki.

    VálaszTörlés