2016. április 29., péntek

5.fejezet 9.rész

Kendall szemszöge :

fel ültem az ágyból és furcsa fehér helyen találtam magam ömmm izé hol vagyok na ne meghaltam és a mennybe vagyok nem nem az lehetetlen hisz üüüüü ez ez egy hulla ház ugrottam egyet gyorsan ki mentem és kerestem egy embert aki el magyaráz mindent nekem
-asszonyom várjon !!!-kiáltottam egy nőnek
-tessék ??-lepődőt meg
-ooo bocsánat csak tudja a halottak nem beszélnek-nevetett
-ÖÖ oké el magyarázná mit is keresek én itt ??
-tudja maga uram elvileg meghalt-mondta
-de ön él szóval 14-es hulla valami tévedés történt-vakargatta a fejét
-de jöjjön vissza is adom a ruháit-ment előre én után meg kaptam a ruháimat majd felvetem őket a hullaház nagyon para hely !!! miután a ruháimat felvetem és kijöttem a helységből haza felé kezdtem menni végig azon járt a fejem mi van a démonnal és a többiekkel mikor a házhoz értem és be léptem az egész ház sírástól zenget és az ismétlődő miért szó miatt félve léptem be
-Kate miért sírsz ???-léptem a lány mellé aki fel sikított
-menj innen démon-ordított
-mi Kendall vagyok-töröltem le arcáról a könnyeket ő pedig hozzám bújt

Délután :

mindenki itt ült körülötem és a hulla házas sztorim hallgatják mindenki örül csak Lexi kicsit szomorú hisz még is csak Kevin rám néz
-várj de még is hogy vagy itt én én nem értem hogy van most ez az egész !
-hidd el én is úgy össze vagyok zavarodva mint ti-mondtam nekik
-nem baj legalább itt vagy-ölelt meg Kate egy halvány emlék folt jelent meg ahogy küzdök az életem ért hirtelen pedig minden el halványul

Kevin szemszöge :

Kendall össze esett mindenki nézet mit csináljunk Kate fel pattant és elkezdte mondani mit tegyünk

Este :

már Kendall velünk volt senki nem tudta mi történt de ha ez így lesz tovább el kell vinnünk orvoshoz amit ő elenzet szerinte még a végén találnak valami mást is nem értem őt .......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése