2016. április 5., kedd

5.Fejezet 7.Rész Ez lehet a megoldás 2/2

Sziasztok, ez a rész 18+ -os. Gyilkosságot tartalmaz.

*Kevin szemszöge*

Mikor minden elsötétült és visszajött a fény James jelent meg előttünk.



Logan felkapta a tőrt a kezébe, és támadott volna, mikor elfeketedett, hirtelen valami füst jött ki, ami megtámadta. Carlos hirtelen kirepült belőle és eltűnt. "Na ennél már nem is lehet jobb!" gondoltam magamba.  James összeesett, ekkor Kendall hirtelen elkezdett ördögien és vérfagyasztóan röhögni.
-Kevin a tőrt!-kiáltott Logan.
-Úgy se tudtok legyőzni. -mondta mosolyogva a démon.
-De hogy is nem!-kiáltottam.
-KATE MENEKÜLJ! - vette át egy pillanatra Kendall az irányítást. Kate elkezdett rohanni, de a démon sarokba szorította. Logan ekkor hátulról. megtámadta.

*Logan szemszöge*

Megtámadtam Kendallt. Elkezdett hátrálni, az ablak felé tartottunk. A dulakodásunk verekedésig fajult, meglöktem erőből, és magávalrántott. A tőr szíven találta, és átestünk az üvegajtón, felálltam. Az ablak csörömpölődött, mindent eláztatott a vér. A szívem hevesen vert, mert a kezemet elöntötte a vörös folyadék.
-Nyugodj meg!-mondta Kevin.-Ez a mi érdekünket szolgálta!
-Mi!? Úgy hogy megöltem??!-mondtam és összeestem.

*Kate szemszöge*

Kendall ott feküdt holtan, én a sarokba ringatózva sírtam. Logan a földre esett és elkapta a sírva ordítás. James magához tért, egyből hívta a rendőröket, meg se várta, hogy elmondjuk mi történt.
A rendőrök hamar kiértek és elvitték Logant...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése