2016. április 14., csütörtök

5.Fejezet 8.Rész Bíróság..

*Logan szemszöge*

Elvittek a rendőrök, másnap már be is jött Alexa egy fontos hírrel.
-Szia.-köszöntem.
-Szia.-ült le elém komoly tekintettel.
-Mi a helyzet?-kérdeztem lehajtott fejel.
-Mi?? Még mi a helyzet!?! Ilyet kérdezni!??! Gyilkos vagy, nem fogtad fel??- üvöltötte le a fejemet.
-Én tehetek erről az egész démonos ügyről?!- kérdeztem vissza.
-Nem! DE AZ NEM VÁLTOZTAT AZON, HOGY TERHES VAGYOK TŐLED!!- kiáltott le.
-Apa leszek......-halkult el a végére a hangom.
-Igen az! Egy gyilkos apa!-mondta és elment. A szememről egy-két könnycsepp gördült le.

~2 héttel később~ 

*Kevin szemszöge*

Ma van a tárgyalás, de még mindig nem hiszem el azt, ami történt. Először Carlos, utána Kendall hagy itt minket. Nekem ilyen rossz csak az életem. Minden más lett volna, ha nem leszek híres? Nem tudom és már nem is fogom megtudni a választ. Csak reménykedhetek, hogy minden megváltozik a jó irányba és nem rajtam fognak csámcsogni az újságok. Engem idéztek be és kezdődhet a "játék". Megesküdtem. Elkezdték a vallomásom.

-Igaz, hogy az itt jelen lévő Logan Henderson ölte meg Kendall Schimdtet?-kérdezte az ügyvéd.
-Igen, igaz.-válaszoltam és elkezdődött a szónoklása, utána átadott a védőügyvédének.
-Kevin-szólított meg.-Logan mi cselből ölte meg Kendallt?-kérdezte.
-Hogy megvédjen minket, mert Kendall ránk támadt és megakart ölni.-mondtam, utána jött megint ugyanaz a téma. A végén elhagytuk a termet. A tárgyalás többi részét másnapra halasztották, Logan szabadlábon védekezhet tovább. Az ideglenes lakásunkban nagy volt a csönd. Alexa és Logan vitája törte meg ezt. Logan lejött és levetette magát a kanapéra és ráhajtotta a fejét a vállamra és elkezdett könnyezni.
-Nem lesz semmi baj tesó!!-súgtam a fülébe.
-Remélem.-mondta és elterült a kanapén, én felmentem, kiültem a teraszra és gondolkodtam, mikor sírást hallottam a szobámból hangosan. Bementem és James volt az. (?)



-Mi a baj?-kérdeztem meg.
-Minden!! Ez az egész helyzet. Az a baj!-panaszolta el nekem a baját.
-Hamarosan minden rendbe jön, csak ne hagyd, hogy elvesszen a remény.-mondtam és megölelt.
-Te vagy a legjobb barátom.-hallottam a hangját.
-Jó tudni.-mondtam, válaszul csak dörmögést kaptam.-Te óriás gyerek!-súgtam oda, betakartam és lementem. Minden csendes volt, túlságosan is, szerintem lesz még itt valami. Leültünk vacsorázni, egyszer csak felüvöltött Logan.
-Elegem van belőled!! Szakítok veled Alexa!-mondta és elindult fel, majd ajtócsapódást hallottunk.
-Én megyek aludni.-súgtam oda Lulunak.
-Rendben. Mindjárt megyek én is.-puszilt meg.
-James szobájába gyere, mert elaludt nálunk.-indultam fel.
-Jól van.-válaszolta. Felértem, befeküdtem az ágyba. Egy perc alatt elaludtam. Másnap reggel hamar elment az idő. A vallomások is hamar megvoltak és már csak kint ülve vártunk az ítéletre. Behívott minket a bíró és leültünk.
-Az ítéletet meghoztuk! A vádlott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése